بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرا پرونده قرمزها سنگین نشان داده نمیشود!؟

مع الوصف،استقلالی ها با بردی که مقابل بوریرام بدست آوردند و دو گل زیبای که در این دیدار به ثمر رساندند باعث شدند هم نتایج ضعیف قبلی خود را فراموش کرده و هم با روحیه بالا به ادامه روند موفقیت آمیز خود در مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ برتر فکر کنند.
خلاصه اینکه اگر تا همین دو سه روز قبل پرسپولیسی ها انواع و اقسام کری های فوتبالی و غیر فوتبالی را برای استقلالی های ناکام در سه بازی آخرشان می خواندند،حالا جو چند روزیه کاملا برگشته و بعداز باخت قرمزها به سپاهان کاملا یکطرفه شده و دیگه استقلالی ها خودشان مانده اند چه کری برای طرفداران رقیب بخوانند!
از بازی با توپ آسیا گرفته تا راه رفتن تو خیابان های کشورهای مختلف،خرید لباس، رزرو هتل و ...... برای قرمزی ها کری خواندند و حسرتی گذاشتند بر دل پرسپولیسیا!
فقط مانده از مارمولک ها و انواع و اقسام حیواناتی که در شهر باریرام تایلند دیده شده بود و یا نوع دستشویی و سرامیک کف حمام هتل محل اقامت آبی ها در کره برای پرسپولیسی ها کری بخوانند!
منظور از نوشتن این مطلب این بود که ما استقلالی ها که در این روزها خیلی خوشحال و شاد هستیم و دائما برای هواداران رقیب کری می خوانیم نباید این لحظات را فراموش کنیم و زمانیکه تیم چند نتیجه نامناسب گرفت،از سرمربی تیم تا تدارکات آنرا مورد انتقاد قرار دهیم .یا این روزها را به آن دسته از هوادران خودی و دوستانی که الان معلوم نیست چرا زبانشان بند آمده و دیگر از برخی اشخاص و پیشکسوتان خودی حمایت نمی کنند و حرفی نمی زنند،یادآوری کنیم که این استقلال همان استقلال سه هفته قبل است که شماها تا یکی دو باخت بدست آورد،مثل آوار روی سر سرمربی و بازیکنان تیم خراب شدید و دم از فلان مربی و یا فلان نتایج زدید!شمائی که همیشه به آرزوی دیدن اولین ناکامی استقلال منتظر می نشینید تا مجددا برای کوبیدن قلعه نویی دست بکار شوید،یادتان باشد که اگر امروز روز برای هواداران رقیب کری می خوانید و یا سرتان را در میان فوتبالدوستان بلند کرده اید و با سینه ای ستبر کرده با غرور خواستی از علاقه خود به استقلال صحبت می کنید و کسب موقعیت فعلی تیم را به رخ دوستان و یا هواداران رقیب می کشید،حاصل دسترنج همان اشخاص و کسانی هست که در طول چند سال اخیر برای عدم موفقیت آنها هر کاری از دستتان برآمده دریغ نکرده اید!
شماهای که الان استقلال را متعلق به کل آبیدلان عزیز می دانید و به طبع آن موفقیت هایش هم برای همه استقلالی ها می پندارید،یادتون نرود که در زمان ناکامی ها و شکستها نیز شما در باید سهیم باشید!نه اینکه خودتان را به کوچه علی چپ بزنید و با گرفتن قیافه ای حق به جانب از کسانیکه قلبا دوست ندارید در تیم محبوبتان خدمت کنند،انتقا کنید و بگویید ما این روزها را می دیدیم که فلان انتقادات را می کردیم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 7 / 1392برچسب:کمیته انضباطی,تخلف هواداران,احکام انضباطی,سرخآبی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com